Se indlæg
MS Racing :: Debatten :: Køb og salg
|
WRX SW 2005 til salg
|
|
| RingViking |
Lagt på d. 17-06-2012 14:51
|
|
Bruger Antal indlæg: 1 Tilmeldt: 13.06.12 |
Jeg har haft den fra ny (gave til mig selv, da jeg fyldte 50 september 2005) og den er blevet passet og plejet med undervognsbehandlinger og lakforsegling løbende. Ikke-ryger og ingen skader. Har kørt 75.000 km. Nypris 575.000. Pris nu: 195.000. Årgang 2005 er den sidste WRX-model med den solide 2.0 motor og 4-stemplede bremsekalibre. SW-modellen er sjælden i WRX-modellen. Den er bedre udstyret end sedanen og langt mere praktisk som dagligbil - og kører lige så godt, når den er strammet lidt op. Udstyr bl.a.: Læderstue, soltag, klima, instrumentboks med 3 ure, fartpilot, STI-udstødning, shortshifter og meget andet. Undervogn: STI-dæmpere, Whiteline justerbare krængsningsstabilisatorer og Anti-dive/caster-kit. Er trimmet med råd og vejledning fra diverse eksperter i Trackdayklubben og er perfekt i balance. Den bil styrer ganske enkelt så godt, at det ikke kan beskrives, men skal prøves. Motor: 350Nm v. 3700-4600 omdr., 245-255hk v. 5500-7000 omdr. Koldluftindsugning og STI-udstødning sammen med HPS blow-off giver et sexet lydbillede, når den får gas, men det er ikke generende på landevejen. Trækker jævnt og blødt fra 1500 omdr./m. indtil turboen rammer ved 3700 omdr./m. Økonomi 10-12 km/l, når man kører pænt. Nyrenoverede bremser (EBC skiver og Red-stuff foran), nye sommerdæk, nye vinterdæk. Den er ikke slidt af en masse trackdays eller andet - har kun været 2 gange på Padborg Park og en gang på Jyllandsringen samt ca. 10 runder på Nordschleife af 2 omgange (en lille omvej på ferien:-)). Bilen kører simpelthen fantastisk og kan matche en BMW E30 M3 i køreglæde (har haft sådan en i 6 år før Subien). For mere info send mail til hhaaning@post7.tele.dk Redigeret af RingViking d. 19-06-2012 10:46 |
|
|
|
| Spring til debat: |