Login · Register
September 05 2010 23:11:42

Besøgende
Velkommen
lordaustin
Til MS Racing

Antal brugere131

dannemare02:19:17
stilling02:41:35
Miriam02:46:39
Sita03:28:27
Martin08:03:25
TVR Chimaera08:14:24
Kagemand 1 Dag
Lasse H 1 Dag
Basse 1 Dag
stein 2 Dage

Gæster online1

Log ind
Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.

Begivenheder
<< September 2010 >>
Ma Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Ingen begivenheder.

Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

06/04/2010 07:33
tak for dækforslagene. vi ses d.21

02/04/2010 17:45
er der andre forslag til trackday dæk end toyo 888. dækket skal også bruges til trafikken indimellem Wink

18/02/2009 17:06
Smid et gerne billede af din bil i din profil Wink

Se indlæg
MS Racing :: Debatten :: Generel snak
 Udskriv debat
SLK 350 eller Audi TT 3.2
Basse
#1 Udskriv indlæg
Lagt på d. 01-12-2009 20:48
Bruger

Antal indlæg: 253

Til sommer skal jeg ned i en anden bil - vi snakker om en bil til max 350.000 sek, og ikke ældre end 5 år i år 2010.
Hovedvægten skal ligge på pendling, men den skal heller ikke være røvsyg på en bane.
Planlægger en 4-6 trackdays om året ca.
Der skal være aut.gearkasse i - og min. sekv.gearkasse.
Skal være sporty af udseende - men gerne en hothatch, dog kun 3d versioner så.
Helst en V6 motor, eller +2.0 turbo - min. 250 HK - under 6.0 sek 0-100. Kommer trods alt fra en M3 4.0 V8 hehe.
Skal være kvalivare/luksus i kabinen, så ingen subaru eller nissan f.eks.
Hvad ville i vælge, og hvorfor ?

Mine 3 top contenders pt er :
Audi TT 3.2 quatro S-tronic 2007
Mercedes SLK 350, 7g tronic AMG package 2006-2007
Porsche Boxter S/ eller 2.7er 2005/2006

Har ikke prøvet nogle af dem endnu dog - så udslaget kan ske der. Og der er rigtig god tid til handlen skal ske, men noget skal man jo bruge vinteren på :-)
Boxsteren ved jeg er rigtig nice, har siddet og kørt i dem begge. Er dog lidt urolig for servicepriser og intervaller. Min gamle 996'er skulle til service hver 20.000 km, og bremserne kostede en milliard ca. griner.

Har set lidt på den ældre M3 fra 2004-2007, men er helt ærligt skuffet over kvalitetten af interiør i BMW. Det er godt nok ikke meget luksus man får for pengene. Og det er jævnt trist at se på. Trist alle pengene kun til motor og chassis -det er lidt for ekstremt til mig i hverdagen.

Har i andre forslag evt ? Jeg har godt nok luret på den nye Mazda 3 MPS 2009 model - den fås fabriksny til 350.000 sek fuldudstyret - men forhjulstræk og 6.1 sek, den føles ikke så skide hurtig må jeg indrømme.

Anders

Miriam
#2 Udskriv indlæg
Lagt på d. 01-12-2009 21:28
Administrator

Antal indlæg: 262

Øv har du nu også fået svineindfluenza !!!!!!
Miriam Grin - som er ret glad for sin 911 Smile

www.racetech.dk
Basse
#3 Udskriv indlæg
Lagt på d. 01-12-2009 21:59
Bruger

Miriam skrev:
Øv har du nu også fået svineindfluenza !!!!!!

Hvorfor tror du det ? eller er jeg bare for langsom til at fatte joken ? griner

stilling
#4 Udskriv indlæg
Lagt på d. 01-12-2009 22:12
Administrator

Antal indlæg: 672

Jeg tror miriam mener, det jo er et betragteligt tilbageskridt, sammenlignet med de kører egenskaber du allerede har stående i garagen, så hun mener nok du må tale i vildelse.

Jeg har jo netop fortalt om den muterede influenza H1A2 som kommer i flere varianter, Bl.a. A4,A6,A8 og nu også TT kan jeg forstå :-)
Michael Stilling
Porsche 944

www.racetech.dk
Friis
#5 Udskriv indlæg
Lagt på d. 02-12-2009 10:07
Brugers avatar

Bruger

Antal indlæg: 52

Jeg sidde bare og græder en stille tåre, over de biler i snakker om også til en pris på under 350.000 Skr. Danmark er et uretfærdigt billand, her kan man få en Berlingo med 4 nye vinterdæk til den pris.
Best Regards
Jesper Friis Pedersen
Mazda MX-5 1,6. 93' black edition, Projekt MX-5 cup

stilling
#6 Udskriv indlæg
Lagt på d. 02-12-2009 11:15
Administrator

Ja det er helt vildt, jeg mener jo det er en ulovlig afgift Danmark opkræver, efter som den direkte forhindre varenes frie bevægelighed!

Det er rigtigt man kan få afgiften retur, men der opkræves et 15% gebyr for administration, hvilket tilsvare administrations omkostningerne for biler under 50.000 kr, men har man en bil med en ½ mill. i afgift hvilket jo ikke er ualmindeligt, ja så er det jo en direkte hindring for så er bilerne ikke længere konkurrencedygtige på det europæiske markede. Samtidig er ekspeditionstiden så lang at du ikke kan sælge din bil til en tysker f.eks. der går flere måneder og så har han sku købt en i sverige i stedet for.

Problemet er jo at der ingen der har penge eller resourser til at føre sagen for EU domstolen, danske billister burde stoppe helt med at købe nye biler i protest, så ku det nok være der var nogle politikere der kom under pres, men det er nok svært at samles om.

Ellers må du flytte her over til os, jeg får ind i mellem et slag tilfælde når jeg får læst et dansk bilblad, jeg glemmer ofte hvor vanvitigt det er i DK, så DK er for de rige :-)
Michael Stilling
Porsche 944

www.racetech.dk
Basse
#7 Udskriv indlæg
Lagt på d. 02-12-2009 11:55
Bruger

stilling skrev:
Jeg tror miriam mener, det jo er et betragteligt tilbageskridt, sammenlignet med de kører egenskaber du allerede har stående i garagen, så hun mener nok du må tale i vildelse.

Jeg har jo netop fortalt om den muterede influenza H1A2 som kommer i flere varianter, Bl.a. A4,A6,A8 og nu også TT kan jeg forstå :-)

Sandt nok, men der er lidt økonomi i skidtet også :-) Har en lille ide om at ville købe hus om et år eller 2, så der kræves lidt opsparing hehe.
Og de her store sindsyge biler, skal skiftes lidt hurtigere, for at mindske tab - så sommeren er et godt tidspunkt. Måske efteråret. Så har jeg haft bilen et år ca.

stilling
#8 Udskriv indlæg
Lagt på d. 02-12-2009 12:55
Administrator

Så ville jeg da gå efter en Z4 Mcoupe, eller en med blødt tag - der får du jo bil der favner ekstremt bredt som den er faktisk. De to andre er jo fantastiske motorvejs hygge og strandvejs cruising, men det kan Z4eren også, samtidig med at være skarp track bil selv med blødt tag, de kommer under 300.000 når vi runder til 2010.
Michael Stilling
Porsche 944

www.racetech.dk
Basse
#9 Udskriv indlæg
Lagt på d. 02-12-2009 14:30
Bruger

stilling skrev:
Så ville jeg da gå efter en Z4 Mcoupe, eller en med blødt tag - der får du jo bil der favner ekstremt bredt som den er faktisk. De to andre er jo fantastiske motorvejs hygge og strandvejs cruising, men det kan Z4eren også, samtidig med at være skarp track bil selv med blødt tag, de kommer under 300.000 når vi runder til 2010.

Har luret på Z4 3.0si både i coupe og i cab - men interiør ser bare så tarveligt og trist ud Sad
Priserne på en 3.0si 265hk er rigtig favorable - og så får man en BMW med alt det betyder for køreegenskaber. Men igen.......der intet luksus eller lir i den kabine griner.
Kan godt se på bytbil.com at en Z4 M også er et godt prisalternativt ca. 330.000-350.000 sek pt. Og rækkesekseren med 343 hk er også en super dejlig motor :-)

Men....når jeg skal pendle i den, skal jeg nok holde mig til en 3.0 si - rente benzinmæssigt, afskrivningsmæssigt og forsikringsmæssigt. Bor i forvejen i et dyrt område, og alle forsikringsselskaber HADER BMW ser det ud til. Betalte lige så meget i forsikring på min 996'er 40 year edition, som min M3 griner - som endda har en høj selvrisiko oven i.

Men en Audi TT 3.2 quatro med s-tronic - den dur også på en bane, lige så godt som en BMW z4. Med det haldex spær, så ligger den som støbt på banen. Og så går den 10 km/l i snit, koster mig kun 8000 sek om året i forsikring kontra 15.000 sek nu. Plus kan få den fuldt udstyret til 280.000 sek til sommer ca. svensk såld Grin

stilling
#10 Udskriv indlæg
Lagt på d. 02-12-2009 14:55
Administrator

Ja BMWerne er giftige forsikringsmæssigt, i sær dem med M på, men også lidt overskudsagtigt og køre dem :-( men det hjælper at bo i hus, hvis det ikke ligger i centrum, det hjælper rigtigt meget.

Jeg har en ven der netop valgte Z4 frem for Boxster, SLK, tror aldrig Audi nogensinde kunne komme i synefeltet, men det var netop ud fra mulighederne for tilkøb af udstyr til dem, men du har ret i at brugtbilerne er dårligt udstyret, tror det er anderledes med M udgaverne, men igen sådan en TT har svært ved at måle sig med en Z4M, måske 3,0eren dog stadig tvivlsomt.

Men du har nok ret i at Audi kunderne skal ha nogle knapper så de kan rode lidt med rytmeboxen, så de generelt har meget mere udstyr end Z4erne, som måske bare gerne vil køre bilen :-)

De køre fint de der SLKére det må jeg sige, men det er sku lidt af en flødebolle, men den er kort nok til at den faktisk føles præcis sporty uden rigtigt at være det.

Men det handler jo mest om hvad du synes er sjovt, ikke hvad nogen andre synes, jeg tager mig ofte i at kræve sporty egenskaber i alt hvad jeg køber på 4 hjul, selv om jeg tilbrunger 90% af mine km på en motorvej, det var måske de 90% der skulle vægte i valgene frem for de 10%, men man bliver vel voksen en dag :-) NOT!
Michael Stilling
Porsche 944

www.racetech.dk
Miriam
#11 Udskriv indlæg
Lagt på d. 02-12-2009 15:19
Administrator

Antal indlæg: 262

stilling skrev:
Så ville jeg da gå efter en Z4 Mcoupe

Men kan han sidde i den ? FrownGrin
Redigeret af Miriam d. 02-12-2009 15:19
Miriam Grin - som er ret glad for sin 911 Smile

www.racetech.dk
stilling
#12 Udskriv indlæg
Lagt på d. 02-12-2009 15:41
Administrator

Du er godt nok ude med riven fru stilling !

Michael Stilling
Porsche 944

www.racetech.dk
Basse
#13 Udskriv indlæg
Lagt på d. 02-12-2009 17:06
Bruger

Ingen tvivl om BMW er en drivers car - men de er alt for skrabet indvendig til min smag. Tag nu den M3 jeg har til over en halv million, kan de finde på at gøre den anderledes end alle de andre "billige" 3'ere ? nej, den er identisk med alle andre 3'ere der koster det halve. Du kan til og med tilkøbe M udstyret til din 320 D, så den ligner en m3 indvendig Sad
Uden på, er det kun M3eren der ser sådan ud dog griner - men de har fokuseret for meget på motor og handling syns jeg, og glemt den person der skal sidde og køre bilen til hver dag.

Du blir nød til at forklarer, hvorfor en Z3 3.0 skulle være bedre end en TT 3.2 ? - Z4 M er en helt anden bil i min verden, og skal ikke sammenlignes med en TT 3.2, men med en TT rs.
SLK 350'eren fra 2006 er stivet op, så det skulle være en mere sporty bil - men mercedes vil altid være fokuseret på komfort og luksus frem for sport. Men da jeg skal køre de 90% af min tid på motorvej og i by, vil jeg hellere have bilen er lidt mere fokuseret på kvalitet og komfort, fremfor undervogn og motor.
Uanset hvor meget udstyr du propper i en Z4 eller en 3-serie, vil det altid være lavpris alternativet til de andre BMWere, og det sørger de satme for at vise syns jeg Sad Hvor du i mercedes bare skal bestemme hvor stor din bil skal være, så har de udstyr og motor der matcher Mercedes kvalitet og luksus. Uanset om du kører den nye C klasse, eller nye E-klasse, propper du udstyr i dem, så er du garanteret luksus og komfor.
Gør du det i BMW, så får du stadig ikke det samme i en 3'er som i en 5'er. Men det er også designet indvendigt, falder ikke i min smag rigtig. Troede jeg kunne "leve" med det, nu hvor motor og chasis var über godt. Men må indrømme, at jeg har ikke samme følelse når jeg kører bilen som jeg f.eks havde i min gamle Golf V GTI. Porschen er uden sammenligning griner, de laver KUN uber biler som helhed griner. Men man betaler også for det.

Find f.eks 10 Z4'ere og tjek kabinen - de er stort set identiske og kedelige. Tag 10 C klasser og du finder næsten 10 forskellige interiørs. Det siger lidt om hvor lidt opfindsom BMW er i grunden. De tilbyder ikke deres kunder valgmuligheder nok med deres design.
De nye BMWere har ikke helheden med i deres design, inden i - det er mere forskellige dele der er sat sammen, end det er en stor helhed.

Miriam, ps - jeg kan godt være i en Z4 hehe - Selv i en cayman Grin - man blir bare så trist i ansigtet når man sidder i sådan en Z4 desværre.

Det perfekte i min verden ville være en pendler bil og en sjov bil - men det er der ikke råd til - så jeg skal have en bil der kan det hele. Og så må man gå på kompris med nogle ting.
Og når jeg alligevel skifter ud, så vil jeg være lidt økonomisk denne gang - ikke flere toppen af poppen biler - de er rigtig sjove, men er du gal de koster penge hehe.

stilling
#14 Udskriv indlæg
Lagt på d. 02-12-2009 21:42
Administrator

Jeg var lige oppe og se i mine indlæg om jeg skulle ha skrevet forkert, men jeg kan sku ikke mindes jeg nævnte Z3, jeg har ment Z4, helevejen. Men jeg tror du har ret i du nok skal gå efter en pendlerbil og en funnycar, det må være det idelle.

Jeg vil nødig stå på mål for om det ene eller det andet er bedre, når vi taler biler, det er sådan en endless dissuasion. Det er som jeg skrev tidligere, det handlerom hvad man selv synes er sjovt ved en bil, det er jo meget individuelt.

Tilgengæld har du helt ret når du har set BMW, ligsom Porsche har hovedfokus på handling, det er faktisk formålet med dem og det deres kerne kunde køber dem for, det bliver så meget udpræget i specielt 3 serien, Men M3 eren i din model har typisk ekstremt meget udstyr, jeg har været inde i et par stykker hvor det var lieg før jeg blev svimmel af alt det den kunne, formentligt 80% mere end jeg nogensinde ville få brug for. Man gør det jo i BMW meget styrret fra eyedrivet og jeg har da læst en del test der anklager BMW for at være for datanørder idag.

Men det betyder jo også at de kan se meget skrabet ud uden at være det, hvor de fleste andre lægger det i knapper over det hele, personligt vil jeg helst ha det væk og ind i en slags musse funktion, eyedrive f.eks. eller som man har fornemmelse hos porsche der siger fuck det this car is for driving, det kan jeg jo personligt godt lide.

Men til dit spørgsmål om SLK eller TT, så det SLK anytime, synes ikke Audi er en reel konkurrent til BMW og Mercedes, hverken kvalitetsmæssigt eller teknisk, selv om de markedsføre sig sådan, men folk køber jo den gode historie., men det min helt egen personlige mening.

Michael Stilling
Porsche 944

www.racetech.dk
Basse
#15 Udskriv indlæg
Lagt på d. 02-12-2009 23:30
Bruger

stilling skrev:
Jeg var lige oppe og se i mine indlæg om jeg skulle ha skrevet forkert, men jeg kan sku ikke mindes jeg nævnte Z3, jeg har ment Z4, helevejen. Men jeg tror du har ret i du nok skal gå efter en pendlerbil og en funnycar, det må være det idelle.

Jeg vil nødig stå på mål for om det ene eller det andet er bedre, når vi taler biler, det er sådan en endless dissuasion. Det er som jeg skrev tidligere, det handlerom hvad man selv synes er sjovt ved en bil, det er jo meget individuelt.

Tilgengæld har du helt ret når du har set BMW, ligsom Porsche har hovedfokus på handling, det er faktisk formålet med dem og det deres kerne kunde køber dem for, det bliver så meget udpræget i specielt 3 serien, Men M3 eren i din model har typisk ekstremt meget udstyr, jeg har været inde i et par stykker hvor det var lieg før jeg blev svimmel af alt det den kunne, formentligt 80% mere end jeg nogensinde ville få brug for. Man gør det jo i BMW meget styrret fra eyedrivet og jeg har da læst en del test der anklager BMW for at være for datanørder idag.

Men det betyder jo også at de kan se meget skrabet ud uden at være det, hvor de fleste andre lægger det i knapper over det hele, personligt vil jeg helst ha det væk og ind i en slags musse funktion, eyedrive f.eks. eller som man har fornemmelse hos porsche der siger fuck det this car is for driving, det kan jeg jo personligt godt lide.

Men til dit spørgsmål om SLK eller TT, så det SLK anytime, synes ikke Audi er en reel konkurrent til BMW og Mercedes, hverken kvalitetsmæssigt eller teknisk, selv om de markedsføre sig sådan, men folk køber jo den gode historie., men det min helt egen personlige mening.

Ang. Z3 så er det mig der lavede en tyrk-fejl - mente self. Z4 :-)
Ang m3 - ja, den er ekstrem i alle hensende, også i teknik. Ikke mange biler man har så mange settings for undervogn, speederrespons, servostyring osv osv. Men når det kommer ned til det, bruger man kun 2 indstillinger - den til normalkørsel som man har programeret i nøglen og den magiske knap på rettet, hvor alt blir ekstremt -M Power - . Så det er ikke noget man lægger mærke til i dagligdagen. Kun første gang man indstiller bilen :-)
PS. det hedder I-drive hehe - og det er en fantastisk opfindelse. Selv mercedes er gået over til den slags system, i deres nye E og S klasser.
Luksus er ikke defineret af antal knapper i min verden, det er defineret af kvaliteten af materialerne brugt og designet og sammensætningen. Her fejler BMW kolosalt, det er som om de ikke vil stikke sig ud, og alligevel vil de gerne bruge nogle gode materialer. Hvor mercedes f.eks har et "her kommer jeg, og ja jeg er en luksus bil" attitude i interiøret, er BMW mere "undskyld, men jeg er altså god kvalitet - håber det ikke gør noget, i må ikke blive misundelige på mig"
Men BMWs køreegenskaber kan man ikke brokke sig over, de er geniale - men fader når man snakker om jeg bruger dem 10% af tiden.

Jeg er også selv mest til SLKeren fremfor TTeren. Kan godt lide interiøret i den, og den fantastiske 7G tronic gearkasse. Kan godt være det ikke er en dobbelkoblings kasse, men den har stort set intet HK tab, og er lige så hurtig som en man.kasse. Den er trods alt sekventiel.
Og mercedes V6er er også en fantastisk maskine - dog ikke lige så benzin økonomisk som BMWs rækkesekser, men den er tilgængæld silky smooth. Og med et AMG udstødning på, får man også en skøn lyd ud af den.
Har ikke siddet i en endnu, så ved ikke om jeg kan være der griner.

Men hvor om alting er så skal jeg prøve dem alle inden jeg bestemmer mig :
Z4 3.0 si aut(coupe/caCool
SLK 350, 7g tronic
Audi TT 3.2 s-tronic
Porsche Boxster S,

Og som en krølle, så skal jeg også lige prøve den nye Golf R DSG, når den kommer til foråret - godt nok koster den 400.000 sek inden evt. rabat, men er den de sidste penge værd, snupper jeg sådan en fætter fabriksny trods alt. Rent finansieringsmæssigt kan VW levere nogle ret gode lån, og så er deres aftale med trygghansa ganske god - gav f.eks kun 4500 sek for halvforsäkring for GTIeren.

Har vi ingen i vores fold, der ejer nogle af de ovenstående biler - hvor man kan få en tur bag rettet ? De skal være velkommen til at køre en tur i M3'eren imens(dog ikke på bane), hvis det kan logge folk frem :-) - f.eks Miriam og hendes boxster Grin hehe

Anders

stilling
#16 Udskriv indlæg
Lagt på d. 03-12-2009 00:16
Administrator

Du kan sagtens få en tur i Boxsteren, men den skal du nok have ud af listen for den er endnu mere fokuseret end BMWerne selv til daglig, men havde du ikke sådan en på et tidspunkt.

Men jeg er nok en skidt karl at diskutere BMW med :-) Jeg vil til hver en tid nægte noget overgår BMW og da slet ikke M3en du har, no matter what, ej heller test og faktuelle beviser jeg skal nok finde en eller flere argumenter for at det er utroværdigt, trust me :-)

Michael Stilling
Porsche 944

www.racetech.dk
niw
#17 Udskriv indlæg
Lagt på d. 03-12-2009 14:16
Bruger

Antal indlæg: 32

Der er masser af valgmuligheder

Baghjulstræk:
BMW M5
Nissan 350Z

Forhjulstræk:
Ford Focus RS
Renault Megane R26.R

Firehjulstræk:
Mitsubishi Lancer Evolution
Subaru Impreza STI

Basse
#18 Udskriv indlæg
Lagt på d. 03-12-2009 15:06
Bruger

stilling skrev:
Du kan sagtens få en tur i Boxsteren, men den skal du nok have ud af listen for den er endnu mere fokuseret end BMWerne selv til daglig, men havde du ikke sådan en på et tidspunkt.

Men jeg er nok en skidt karl at diskutere BMW med :-) Jeg vil til hver en tid nægte noget overgår BMW og da slet ikke M3en du har, no matter what, ej heller test og faktuelle beviser jeg skal nok finde en eller flere argumenter for at det er utroværdigt, trust me :-)

Boxster ? nej jeg havde da en RIGTIG porsche griner - en 996'er eller 911'er om man vil Grin
Hmm, ok så er den nok ikke lige mig - Porschen er dog rimlig komfortabel og det er luksus, og har også luret lidt på en ældre 996'er fra 2002. griner. Men kan være boxsteren er for......lidt porsche ?

Har luret du er ultra BMW fanatiker griner. havde da også håbet på lidt flere kommentarer end dig haha.
Fik nye øjne for min BMW i morges dog - den kører nu dejligt hehe.

Basse
#19 Udskriv indlæg
Lagt på d. 03-12-2009 15:11
Bruger

niw skrev:

Baghjulstræk:
BMW M5
Nissan 350Z

Forhjulstræk:
Ford Focus RS
Renault Megane R26.R

Firehjulstræk:
Subaru Impreza STI

BMW m5 - naaah den er for gumpetung, men super at pendle i.
Nissan 350 Z - hvis jeg kan finde en 2008'er så er det en mulighed. Eneste model der har et OK interiør. Er dog lidt nervøs for mange siger den larmer rigtig meget, i kabinen. Men det må afprøves.

Focus RS - ja tak, men umulig at drive op - og jeg tvivler på det blir bedre til sommer.
Renault - pas jeg kan ikke døje franske biler griner

Evoen - naaah dårligt interiør og trist aut.gearkasse
Imprezaen - samme dårlige interiør. På højde med en gammel SAAB.

niw
#20 Udskriv indlæg
Lagt på d. 03-12-2009 15:14
Bruger

Antal indlæg: 32

Basse skrev:
niw skrev:

Baghjulstræk:
BMW M5
Nissan 350Z

Forhjulstræk:
Ford Focus RS
Renault Megane R26.R

Firehjulstræk:
Subaru Impreza STI

BMW m5 - naaah den er for gumpetung, men super at pendle i.
Nissan 350 Z - hvis jeg kan finde en 2008'er så er det en mulighed. Eneste model der har et OK interiør. Er dog lidt nervøs for mange siger den larmer rigtig meget, i kabinen. Men det må afprøves.

Focus RS - ja tak, men umulig at drive op - og jeg tvivler på det blir bedre til sommer.
Renault - pas jeg kan ikke døje franske biler griner

Evoen - naaah dårligt interiør og trist aut.gearkasse
Imprezaen - samme dårlige interiør. På højde med en gammel SAAB.

Gemo bil i Malmö har en 350Z fra 2008 holdene til 340.000 SEK ... så kan du jo prøve den ... men jeg er enig med Michael ... en M3 er da max optimal .. især fordi jeg selv er ejer af en (godt nok E36) Wink

Spring til debat: